sunshine

liite härligt var de allt när solen kom tillbaka fastän jag storälskar regnet.... jag har vart ute o åkt en sväng med Emma som var här å hälsade på från fagersta =) vi köpte med oss latte o åkte ut till framnäs å satte oss å snacka ..

jag har även bestämt mig för att åka ner till kennelträffen i göteborg på lördag. vet att jag skulle ångra mig stort annars.. så på lördag kl 08:09 går tåget så jag håller tummarna för solsken o inge förseningar i tåget.. sen åker vi hem på söndag igen. de är alltså bara jag och lilla peanut som ska åka dit. liiiiiite nervös är jag. eller de mesta släppte  när jag beställde tågbiljetterna men hade ju vart skönt att ha lite moraliskt stöd med sig ner dit hehehe..


såhär har peanut börjat sova... han kryper upp på soffkuddarna o lägger sig bakom en..



nu blir de lite filmmys med älsklingen.. nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0