home sweet home..

haft två underbara dagar i snytsbo.. var heeelt slut igår bara så var inte allt för social men trevligt var de o gott med alla kräftor o gtill efterätt åt vi en mega stor maräng swisch.. de är ALLTID lika gott.. hihihi

inatt la jag o matte oss i husvagnen och kollade på några avsnitt av vår nya serie vi börjat följa ;)





NAMNAMN ÖGONGODIS...

ska ta och samla ihop en del av liams kläder vi har här uppe å sätta ut på tradera.. o sen skulle jag behöva gå igenom alla sopsäckar med kläder som står i källarn.. men hans bebis kläder tänker jag bestämt spara..


sen idag har jag o svärmor plockat massa svartavinbär som jag fick med mig hem så jag ska ta och göra svartvinbärs sylt.. yummieyummie..

pussen o kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0