goddagens..

idag har jag o peanut gått på en promenad jag ska börja gå liiiite länge varje dag med honom nu... han är ju 5mån nu så nu kan man ju börja dryga ut en aning iaf.. han var helt anfådd när vi kom hem latmasken han gillar ju sannerligen inte att gå.. han stannar efter en meter men jag ska träna bort de så han förstår att när man går så går man o inte stannar o nosar ÖVERALLT.. hehe sötnöt.


idag mår jag illa igen, de var lite bättre nyss då jag åt lite kyckling o advokado o sallad o drack ett stoooort glass citronvatten..   håller på att tvätta nu men jag kommer nog vara tvungen att köpa ny tvättmaskin hur lite jag än vill de.. men ska man bo kvar här har man inget val..

och från och med nu ska jag dra igång stenhårt med lshf nu får de vara nog med allt hattande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0