blueberries

idag efter dagis åkte jag och liam till skogen och plockade blåbär så vi kunde göra en blåbärs paj..
det fanns inte så mkt blåbär o dom var rätt små oxå, men jag tycker om att gå i skogen o mysa.. =)

och nu när jag o liam var ute o lekte med peanut så skulle peanut äta upp en geting.. men han vart istället stucken i läppen o sen fick han som tur var ut getingen ur munnen men nu är han uppsväld stackarn, men sålänge andningen ej blir påverkad så var det lugnt iaf. skönt det..

nu ska liam i säng sen ska vi ha soffmys, jag vill bli av med febern o bli pigg igen.. puss o kram

Kommentarer
Postat av: sandra

Det ska jag plocka mycket av i skogen vid huset sedan, hoppas det finns blåbär bara och kantareller!

2010-08-11 @ 19:44:12
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

Det är jätte mysigt att gå i skogen, håller helt klart med

2010-08-12 @ 07:52:12
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0