ändrade planer!

precis när jag var på väg ut med hunden ringde mamma å sa att hon o syster tänkte komma förbi med fika, så de vart inge picnic idag utan istället kom dom med massa gott.. dessvärre var lillprinsen vääääldigt trött efter dagis så de vart mindre trevligt.. sen när dom åkte höll han låda tills fem då han tvärsomnade på golvet i sitt rum..
jag själv har åkt på förkylningen nu som matte å liam haft  =( och jag somnade kl 19 o sov till 21:15 så vi får se hur jag ska lyckas somna nu haha...
nu ska vi se på film o äta jordgubbar o grädde o popcorn..
den har fått jätte dålig kritik men vi ska ge den en chans iaf.. nattinatt söta drömmar

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kika in på min blogg om du vill ha 20 % rabatt på snygga kläder! =)

2010-08-10 @ 23:52:15
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0