underbara dag

vilken söt kille jag har, imorse hade han gått upp ensam o satt på xboxet o satt i lips skivan där kiss låten är med.. HANS FAVOBAND så satt han o sjöng till den.. så galet underbar.. =)

imorse lämna matte lillis på dagis så han fick cykla dit på sin cykel idag oxå så hade han frågat matte att pappa jag börjar bli stor nu va? haha =)

sen mötte jag upp matte o så gick vi ut på gården o släppte avalon en sväng hon blir heltokig lilla damen men därimot har jag fått fnatt på henne de sista dagarna hon har fått för sig att toooookdra de sista 4dagarna så de är bara träna träna träna träna annars går hon hjätte bra o har alltid gjort i stort sett iaf när man går själv de är lite sämre när man är flera som går samtidigt men ändå..

nu ska jag göra ordning smothie o mackor o tea. see ya


sommaren 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0