Monday



dessa skönheter ska jag hämta ut snart.. ska ta en vända ner på stan strax innan mamma hämtar upp mig för vi ska  åka till bauhaus o köpa en sån där matta till balkongen. gillar inte att inte ha bil vill inte vara beroende utav andra, som tur är kan man göra nästan allt utan bil..  jag ska iaf köpa nya picknick saker till liam för på tisdagar så ska dom få börja ta med sig matsäck till deras skogpromenader så jag ska köpa en sån där box till mackor o sen en lite bättre flaska.. så gulligt de måste vara å få se alla små barn sitta med sina egna väskor o ta upp matsäcken hihih =)
 dom skulle ta med sig en macka frukt eller liknande inge sötsaker o inge mkt eftersom dom ska hem o äta lunch efter.. skit bra att dom inte får ta med sig kakor och sånt.. =)


nej nu ska jag göra mig klar..

*glädje*


Kommentarer
Postat av: matte

vad du är duktig gumman

2010-04-19 @ 16:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0