kvällning...

sitter här o myser vid datorn med en kopp tea o min bästa tjej på msn kan de bli bättre?




här har liam på sig sin nya mössa han fick idag o tröjan han fick i lördags.. mattis köpte ett baghera sett med byxa å tröja å tro de eller ej men liam har haft på sig byxorna fast de är MJUKBYXOR annars duger enbart jeans för prinsen hahah :P hade en kanon trevlig förmiddag med mamma min.. em sög hårt med huvudverk.. 

nu ska vi se film o mysa imorn kommer min städhjäölp hit så jag har trotsat min huvudverk ikväll o plockat undan allt så jag kan lägga ner tiden på att "städa" imorn å inte bara plocka bort..

kramkram söta drömmar

Kommentarer
Postat av: robyn

sjukt va ':O tyckler så synd om henne! :(

2010-04-22 @ 20:59:55
URL: http://delightz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0