its a good day!

imorse gjorde vi i ordning min lilla påskkärring o gick till dagis.. Liam vart blyg när vi kom dit men de hade gått bra iaf han hade haft på sig det tills de var dags för lunch..  sen gick jag hem o matte köpte frukost till mig tills bilresan sen gick jag direkt ner å åkte iväg med anette som är pirres mamma.  vi åkte till avesta o hämtade en sak till studion. vi hade skit roligt ihop hon är så rolig. vi pratade om väldigt intressanta saker så tiden bara rusade iväg.. sen när jag hämtade liam hade han fått ett påskägg av alvin o edvin på hyllan så han vart väldigt nöjd.... 




nu ska jag ta o busa lite med lillbubbisen

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för gratulationer! o vilken söt påskkärring!



GLAD PÅSK!

2010-04-02 @ 00:30:18
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0