sweet

morsningkorsning!

de är riktigt kyligt ute idag så liam fick ha på sig vinterjackan och då vart han överlycklig.. haha tötnöt

igår halv åtta hade jag tid hos veterinären som sagt var för ögonspegling. först fick avalon droppar i ögonen två omgångar sen fick vi vänta en halvtimme innan de var dags för undersökningen hon slockna direkt och hennes ögon var jättefina =) =) =).. hon fick även sin vaccination+kennelhosta.. sen passa jag på att väga henne och nu är hon 12 veckor och väger 5,75. ointressant för er som läser *ler* skriver de för min egen skull :P  sen tog jag bussen hem och la liam medans pirre var så snäll att tapetsera =) sen käka vi mat när han var klar.

nu ska jag byta lite gardiner och lampor här så är de snart dags för tvättstuga.. kramkram

Kommentarer
Postat av: marre

det är visst intressanr o veta hur mycket hon väger..dina vovvar är så vackra! vad mysigt med nya tapeter..jag är två helge i rad snart tänkte om vi skulle boka nån dag man kunde komma o hälsa på? posss

2009-10-06 @ 14:25:11
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0