brrrr iisskallt

imorn kommer svärmor  hit o vi ska ner på stan och på em kommer ssysteryster hit och ska sova kvar över natten =) de är så mysigt att ha lillasyster här =)


på tisdag börjar jag valpkurs istället för jag var så smart nog att titta fel på bussarna och den kurs jag bokat kan jag ej gå längre då bussarna ej går därifrån efter sju..  men de var iaf bättre för den var 300´kr billigare och så slipper man gå när de blivit på tok för kallt..



såg nyss på reklamen att dom ska starta ett program som handlar om ullared, och PANG vad jag vart shoppingsugen nu är de inte långt kvar tills jag syster o mamma ska åka dit och spendera kosing.. myspys att åka mer er två..:P

nu ska jag snart titta på christine det är så braaaa =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0