ULLARED!

i torstags morse åkte jag sis o mamma på bussresa till ullared och de tog ganska precis 6timmar.. det var tok mkt folk när vi kom fram men som tur var ingen kö.. men man blir helt seg i huvudet där inne för man får köa för att ens komma in i näste hyllplan..  vi var iaf hemma vid halv ett och då sov syster yster kvar sen på fredag kom emma hit och vi träffades på stan käkade och hon shoppade loss haha.. min fina underbara snuttis.. =)

här är ´mina inköp mattis fick just inget för sist jag köpte kläder där var dom på tok för små deras storlekar är mini...  sen var pappa så snäll att ge mig pengar till skor och då fyndade på en sko outlet dom har utanför ullared så fick ett par toppen sköna Viking gore tex stövlar för 899 och sen vart de ett par kängor oxå






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0