skönt

halvliger här i soffan med lilldatorn i knät å myser av att de äntligen är dags för att kunna slappna av.  idag bjöd mattis på lunch på stan jag var in o bokade tid till frissan imorn bitti.  sen  var mamma så snäll att köra o hämta mig på hundkursen idag.. tusen tack.  dte var näst sista gången idag och de regnade. de är tråkigt att de slutar snart för de är roligt,.. men de får bli en fortsättnings kurs i vår..

imorn ska  jag alltås till frissan sen ska jag försöka hinna med lunch med mattis göra syntest ta blodprov. betala lämp sen ska jag ta med liam ner efter dagis och han ska få ett till par vinterskor sen fick han pengar av pappa så han skulle kunna köpa ngt.. =)


love to my family


and emma i miss you

Kommentarer
Postat av: Emma

Who? Me? :D

2009-11-30 @ 21:13:58
URL: http://omao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0