mrs virrpanna

here I am..

jag skulle ju till doktorn imorse och direkt jag fick kallelsen så skrev jag upp det på mobilen. så hade jag bokat tid med min handläggare och de vart dubbelbokat så jag ringde igår å ändrade de till en halvtimme efter min tid hos doktorn. så imrose så stressade jag nå sjukt jag försov mig och hann inte äta. så jag köpte frukost på sjukhuset mendans jag småsprang upp dit och när jag kom fram så hade jag fel tid. alltså en timme väntetid., haha 300kr gick besöket på.. blää.. och sen fick jag ringa mats igen.. han var snäll att fixa en tid till imorn istället..


sen hittade jag en jacka på stan.  sen mötte jag upp mattis så käkade vi lunch på cafe gränden..


just ja.. jag disskuterade med min läkare idag om ett intyg till mitt lämp. och gissa hur länge de skulle ta innan hon hade tid för det.. någon gång i vår.. haha så de blir inte övningsköra för mig innan hon har tid.. tacktack


gaaaah nu är de inte många dagar kvar tills utställningen och cheeeeeses jag börjar bli nervös...


pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0