Grattis min vackra mamma!

idag fyller mamma år jag o liam har varit där o blivit bjudna på god middag och massa gott fika. de vart en kort men trevlig visit..

imorse så var de utvecklingsamtal för liam vi var där över en timme. roligt att höra vad han har för sig om dagarna min lilla busprins.. sen efter de så var de bara att gå hem och fixa sig o ut med hundarna innan vi skulle ner på stan jag o liam o ta vaccin för svininfluensan så nu är de kirrat oxå..




Chi San Adaptogen är ett traditionellt växtbaserat läkemedel använt som adaptogen vid nedsatt prestationsförmåga såsom trötthet och svaghetskänsla.


som gjort för mig =) helt klart värt ett försök..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0