summerloving



i juuuust love summertime..


ifredags var jag sandra alvin och liam iväg till marknaden och smarta som vi var så väntade vi tyå en timme sen drog vi hem för karusellerna såg inte  ut att öppna på evigheter, de hade dom ju tyv'är gjort en kvart senare haha.. :P  var heeelt galet underbart väder. så i lördags tog jag med mina grabbs å cyklade dit så liam fick åka karusell han valde samma karusell 3 gånger.. motorcycel såklart sötnöt.. =) sen tog jag och liam bussen ner på stan var tvungen att köpa ett par sommarskor och två par shorts sen en vatten flaska och gummistövlar till dagis han växer som en galning nu. vi var på 3års kontroll i veckan han var 95cm lång nu och vägde 16,7 med kläder. stora killen..  de var så roligt att se honom där han var jätte pigg på att testa allt hur ivrig som helst.. =)


iaf så åkte vi hem till birgitta å svante igår så skönt att smita ut på landet ibland..=)  tåget var inställt så det vart buss istället sen samma visa idag men då fick vi åka taxi ända hem så de var sköönt..

life life life life



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0