zzZnurrpanna








hEllo!

nu är de lungt o skönt här hemma. matte lägger liam och jag ska snart slänga mig på soffan ett litet tag tror jag.. har vart ute på en promenad i regnet de finns inge skönare väder att gå i

idag har jag vart nere på stan skulle fixa present åt Kira som fyller år imorn... cheeeses säger jag bara vette fan vad de är med mig nuförtiden, kan typ gå runt som en vilsen höna i samma butik utan att typ ens fatta vad jag gör där haha.. plockade på mig antal saker som jag tyckte vart kanoners men till slut la jag tillbaks dom.. efter många om och men slaffsa jag ihop nått och cyklade hem käkade lunch sen tog jag å matte å liam våra bajkers å drog till busborgen de var smockat med folk..


ska nog ta och läsa min nya tidning istället..

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0