summertime

en bätttre helg har jag inte kunnat få.. =) i fredags var liam ledig så vart vi hämtade av kai och åkte ut till mamma under dagen där vi badade och så sen kom svante och hämtade oss. när vi kom fram vart vi bjudna på mat sen slog vi upp tältet de fick bli på gården eftersom allt vart så sent. och GAH vad kallt de var haha man kunde inte tro att de var sommar utan snarare vinter.. jag smet in och sov en timme sen hörde jag någon som gallskrek utanför och då hade liam vaknat och de dög inte med pappa så de var bara gå ut igen och tydligen var de bara jag som frös jag som alltid svettas haha.. gick bra resten av natten iaf sen vakna man i en bastu haaha hade en hinna på kroppen.. så de var vårat tältäventyr vi beslöt oss iaf för att inte åka till ön för att tälta på lördagen.. :P istället tog vi båten till en liten sandstrand.. vi hade så mysigt =)  Liam har aldig badat ute på samma sätt som nu och chili han var heeeelvild jag skratta så mkt han var helt hysterisk flög efter en hoppa som en groda på djupt vatten och doppa hela ansiktet haha sen lekte han typ inte nudda vatten. han balanserade på stenarna vid kanten och var superfokuserad.. sen åkte vi in och grillade och sen sov vi inne

och i söndags tog vi båten dit igen och grilla lite körv sen fick vi skjuts hem och då var mamma emma helt slut.. nu har vi nyss tränat och jag tror jag ska ta mig en promenad med chili om han orkar gå i denna hetta..


älskar mina boys

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0