stig sten tallkvist

jag och chili tog oss en skogs promenad  medans solen kika fram. då fick jag ett mess av sandra å vart uppbjuden på rabareberpaj å kaffe.. duktiga husmor.. hihi =)  ska fixa ordning lite här hemma innan jag hämtar liam sen ska jag ner å ta blodtryck då jag tappar balansen till å från tror de vart för jag höjde dosen. sen ska vi åka vidare till maxi å veckohandla så lär väl försöka skriva ner matlista har vart dååååålig på de den sista tiden.. tycker de är dötrist att laga mat oxå just nu så matte har ryckt in haha schönt de å....

vars tog sommarvärmen vägen då.. 



imorn ska jag ta tåget till systerysters o jontes skolavslutning å då förväntar jag mig sooooolsken....

morsningkorsning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0