ser i kors

autch vad trött jag vart nu jag som lovat hålla mig vaken dag.. liam somnade för en kvart sen.. han har somnat jätte bra tider de sista veckorna nu. vi har ju börjat lägga honom sju som sagt var och de har gått bra. men idag vart de en halvtimme senare sen skulle han bajja när vi skulle släcka och sen var han så enormt övertrött så han har skrikit till och från ett bra tag sen äntligen somna han.. de är roligt att en sån liten människa kan ha sån vilja..

idag har jag iaf tränat och de var superduper skönt de var helt tomt nästan oxå å svalt, när jag hade smockat i mig min tonfisksallad jag slängt ihop hoppa jag in i duschen och sen dök sandra upp så vi tog en promenad med chili innan vi hämta knoddarna sen tog vi oss en vända ner på marknaden och de var så mysigt att dom flyttat upp till stan igen =) sen mötte vi matte och fick oss en varsin mocha frappe dom är så goa men på tok för sött med en hel... skulle kunna döda för en sån nu.. jaja sen kika vi runt lite och begav oss hem så liam fick skjuta lite med sin vattenpicka. 

oj såg att de var grannfejden nu måste kila...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0