monday

gääääsp fick nyss liam i säng.. sitter och håller på att gäspa mig till sömns, imorse tog vi bajksen till friskis efter jag lämnat liam på dagis. var jätte skönt sen efter de tog vi med chili ut i skogen ett tag man skulle kunna bo ute när de är så här fint sen mötte jag sandra innan vi gick til dagis på drop in fika de var utomhus så, roligare när de andra föräldrarna är med från hagen många som är trevliga där.  cyklade vi ner på stan och sen köpe vi glass å drog till en lekpark.

imorn bitti har jag möte sen skulle jag behöva åka till maxi och köpa lite food att fylla upp kylen med frysen är full iaf schööönt.. nu ska jag kasta mig i soffan och mysa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0