ehum

fick hem ett utlåtande idag om min diagnos eller vad man ska kalla det där de även framstod att jag hade dyselexi . de är ingen som sagt något till mig om de utan bara flertal psykologer som frågat om jag har blivit testad för de.. visst har jag lässvårigheter och att många saker stämmer in men de misstänkte jag hade med min adhd att göra..måste nog ha blivit något knas

http://www.dyslexia.com/library/swedish/egenskaper.htm


nog om det nu. de bara öser ner och de får de gärna göra men de hade vart kul med sol imorn nör vi ska till mattes päron och fira midsommar *hoppas* 

idag när jag var ute på cykeltur åkte jag till mac d och köpte mej en sallad å kaffe innan jag hämta liam salladen står i kylen och kaffet drack jag i en busskur för de spöregna .. efter dagis åkte vi buss ner på stan och liam fick fika till mellis och sen var de premiär för första frisörbesöket . Cirkus och klippning i ett haha.. :P liam gallskrek och tårarna rann tills hon var klar. creds till frisören =) så att de var en bil man fick sitta i och kolla på film under tiden kvittade för mr R.. =)



tvättar nya sängkläderna nu som vi ska sussa gott i om några timmar..

Kommentarer
Postat av: Sandii

Hej gumman!! Hoppas ni hade en trevlig midsommar :)) Du dyslexi... verkar konstigt tycker jag för att du skriver ju inte fel,, är det bara lässvårigheter då??? Och du har i allafall ett hjärta av guld och jag väntar på att du ska komma till mig och hälsa pååååååååå juuuuuuuuuhhhhhhhhhh...

Pöösss och kraaaaaaaaaaammmm

2009-06-21 @ 15:50:54
URL: http://milkeshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0