easy come easy go

Oh härliga värme som vi längtat =) yey idag har vi umgåtts med sandra å alvin båda knoddarna har varit lediga vi var lata och gick ner på stan och käka lunch i en park vad den heter har jag inte den blekaste om. de är den största och efter 6år i stan så har jag inte en aning haha..  sen har vi ätit sill å potäter idag och till efterrätt vart de en äppelpaj..


nu ska jag snart träna lite pilates på min gummiboll..  nå långpromenader i detta väder är pest.


midsommaren var iaf trevlig svante kom och hämtade oss på morgonen, johanna och robin var oxå där med sin valp. sen åkte dom hem på kvällen och vi stannade tills söndag och när vi vart hemskjutsade vart vi alla bjudna på mat hos eve å adde, trevlans och kanon mat.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0