7år sen vi träffades härtat!

Alvin! På väg till eve å adde

Väl framme


Alvin o Andreas

träklättraren







Jag är bitter

andreas vill ha smisk





Tittut























söta gla goa skit.. =)



emma törstig


Monsterdricka man blir frenetisk efteråt





en söt saga







fiiiin tavla vi fått som adde gjort =)



igår kom mamma kai och grabbarna hit och hämtade liam för dom ville låna hem honom två nätter..  så jag åkte med sandra adde å alvin till eve o addes nya hus och matte pirre åkte med eve å dom.. Hade en hel mysig em där.. =) dom bor heeeelt underbart. sen körde dom hem mig pirre å matte  så vi beställde pizza och satt här och drack lite cider å öl på balkongen hela kvällen de var mysigt. sen mitt i nassa gick vi ut med hynda och sen knalla vi hem till pirre ett tag och vi kom väl hem vid 3 tiden eller nått..

nu ska vi ut på äventyr haha ... :P

LOVE

Kommentarer
Postat av: Sandra

Smyg fotare hoho

2009-08-04 @ 21:14:36
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0