love

igår  fick Liam en present av papirapi...









världens kalabalik igår thihih.. det tog skit lång tid att plocka ihop den så allt vart sent sen när vi skulle köra igång dog batteriet så dom fick bära ner den och ladda den och så vi tog en promenad till ica ettan och handlade lite medans den laddade men icke då så matte fick skruva ihop en ny skarvsladd och dra ut så bara den fick en kick så satt den igång såkom matte åt knappen så larmet började schuta *stavning* mitt i nassa.. haha fan alltså plus att ena däcket var trasig när vi fick det.. GAH skit saker haha..

fick min tomatplanta häromdagen av birgtta =)



nu ska jag in o sminka mig och klä på mig för snart kommer Emma hit och hälsar på.. =) min bästa tösabit


Kommentarer
Postat av: Emma

Å det var så kul att ses igen! LOVE YOU!!!!

2009-07-29 @ 17:37:01
URL: http://omao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0