life

åh vad jag behövde att få vara ensam ett tag och bara vara. jag har tappat bort mig själv på sistonde jag är helt avstängd känner mig som en robot som bara gör det som ska göras och inget mer. alla mina känslor är avstängda det har hänt så otroligt mkt smärtsamt inom den sista tiden och jag kan inte tackla det på annat sätt än att bara stänga av... jag är rädd för den dag när all smärta kommer och knackar på min dörr och ska komma fram.  man måste ju uppskatta det man har när man väl har det.. men hur?
 
jag har min fina son som betyder allt för mig mattias som alltid ställer upp och hade det inte varit för dig innan jag började med medicinen vete tusan vart jag stått idag du är mitt hjärta och min toppen hund som är så go..


hur ska jag kunna resa mig nu när jag är så rädd för att förlora dig, du med det finaste hjärtat som finns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0