cherryblossom


Den luktar underbart.. pärlemor och körsbärs inpackning... yummie


idag tog vi bussen ut till hälla, köpte en dragleksak åt chili som är gjort i brandslang dom ska vara hållbara sen ett nylon ben och han gillade de. de har inte vart populärt hos våra andra busar..
sen käkade vi lunch och gick ner till ikea och där var jag tvungen att köpa ny dörrmatta för den gamla är trasig men jag köpte en större som går in en bit.. sen när vi kom hem så träffa vi gabbi å matheo i lekparken sen lekte dom ett tag innan vi gick in ovh käka mat och nu har jag en trött buse här i soffan som har hållt på att somna i en timme men jag ska hålla honom vaken tills sju sen kan han få sova. annars vet jag någon som vaknar efter en timme och tror han ska få vara vaken hela nassa.. haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0