tröööööttt

har iaf haft en super trevlig dag =) efter birgitta hittat de hon skulle ha så bjöd hon på lunch på ikea de var faktiskt gott idag annars är jag inget fan av deras smaklösa mat. de enda jag köpte var en tomtedräkt till liams lucia som är på fredag.  sen körde hon mig till sjukan o sandra. var supermysigt att få se den lill*... sen åkte vi hem o hämtade barnen o gick hit sen kom även mamma o syster hit med bullar så fikade vi o sen drog alla för ett tag sen så nu är de bara jag o liam hemma båda tröttmössor ska göra middag nu iaf..


OCH ÄNTLIGEN efter allt jäkla bråk med grand prix så har nötterna satt in mina pengar igen. fan vad jag har vart förbannad på dom det har tagit sån onödig energi men jag vet nör jag har rätt o jag ger mig INTE....

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack för idag :)

2009-12-08 @ 21:45:11
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0