stress!

Jag älskar julen o sen jag fick liam är den mkt mkt mer värd. de är underbart mysigt.. synd att alla stressar runt som galningar. känner mig lugn som en filbunke.

i¨morse åkte jag o sandra ner på stan o fixade lite julklappar sen åt vi lunch på cafe gränden- ah Lsan där skulle du vart med ;)  sen åkte vi hem o jag hämta min lillprins så var vi ute o åkte bob en timme sen gick vi in o drack varm choklad o åt mackor..   min kära hund kissade ner våran säng o ena täcket.. då vart jag INTE glad...  läste om tågförseningarna som vart idag med tåget till stockholm säg nu itne att de blir samma sak imorn.. GAH

liam vakna ju 03:00 imorse o låg å snacka i två timmar han vakna i förrgår natt oxå å hade svårt att somna om o tyckte han kändes varm inatt men inte när vi gick upp.. så idag när jag hämtade honom så lät han annorlunda på rösten o han ser mysko ut under ögonen så jag tog tempen o han hade 38.8 i temp... mindre kul nu inför jul.. stackars plutt..


Jag är så lycklig att jag fick lägenheten.. en perfekt julklapp ;)

hade det på känn för jag fick en känsla dagen jag hittade den,. jag var ute med avalon o helt plötsligt fick jag en känsla att shit jag måste gå in på akelius hemsida o kolla lögenhet o vips då hade den kommit ut. jag som väntat så länge på en i det huset o sen så hade matte mött en kille som han typ "känner igen" som bor i de huset så dom snacka som vanligt å då visade de sig att de var hans o vi fick komma å kolla.. så de var nog meningen att jag skulle ha den.. ;) jag har ändå köat i snart 1år efter lägenhet där.. =) LoVLEY..


nu är min fina killes middag klar.. bajjbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0