stockholm!

vakna 05:36imorse lagomt seg o go.. käka två knäckemackor o duscha o drog iväg till bussen de var inte många kottar på tåget imorse så de var skönt =) väl framme på värmdö gick veterniär besöket bra.. hennes ögon såg kanoners ut så inge fel där.. men sen började problemen med vårt kära försäkringsbolag som krånglade i 2½ timme dom slarvade bort papper såg inte att jag var uppe över självrisk summan de ena efter andra.. men till slut gjorde dom en direktreglering... wenche o magnus var sjyssta att ställa upp..kom hem vid halv tre eller något så kissade chili o hämtade liam hos sandra som vart så snäll att hämta liam på dagis o passat honom tills vi kom hem..


liam somna direkt i vagnen när jag hämtat honom så han sover som en stock nu likaså avalon.. mina utslagna hjältar... nu ska jag vila på soffan o rensa huvudet innan vi ska tillbaka till sandra å andreas o alvin o fria minijul.. MYSIGT..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0