snart helg

tiden bara rusar iväg snart är de helg igen´.. liam ska sova hos mommo på lördag o då ska jag hjälpa till o måla i nya studion sen på söndag ska vi åka till stockholm på hund2009 KUL =) o imorn ska jag o syster göra julklort som mamma köpt =) mys med pyssel.. 

kolla in ´filmen på våran hemsidas förstasida.. www.avalonchili.webs.com


nu ska jag fixa i ordning mig sen ska vi hämta liam o åka till tandläkaren o sen ska jag hämta ut detta regn/fleeceset på stadium som vi hade sådan supertur att hitta till halva priset nu alltså 299kr istället för 599kr =) är jätte nöjd då det var precis det vi behövde o det fanns en kvar i svart annars bara "tjejfärg" hehe


ha en bra dag.. pusspuss




Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch då, vad hemskt. Låter kanske lite fel, men känns skönt att man ser att det finns andra som har "liknande" fel och som ändå fungerar helt normalt. Man blir så himla orolig. undra o mde har samma, för hon nämnde något om att han kan få äta medecin länge, furudantin eller nåt liknande.

2009-12-10 @ 13:32:28
URL: http://xandrasbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0