paket på posten!

idag hämtade vi ut ett paket på posten.. min farmor har skickat upp julklappar åt mig och liam =) det var gulligt vi har inte haft kontakt på åratal men vi ska åka o hälsa på henne i januari..








liam la sitt stora paket under sin lilla gran haha ser nu att de är kul tomt på mitten utav granen.. =)




idag fick ljusen komma upp i granen oxå lite ojämt o dant men nu sitter dom där iaf =)
liam kom på idag att han skulle ha sin julstrumpa..




nu ska jag göra klart allt inför imorn så är de snart dags för sängen o film mys.. blir deadline.. brittanie murphys sista film som hon spelade nästintill sin död.. vila i frid..

och jag hoppas tågen går imornbitti.. tjattjat hahah men håll lite tummar å tår för mig nu va..

nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0