otur

ge mig lite med tur nu va.. avalons tänder lossnar ej som dom ska. den ena hörntanden var skadad o vart infekterad men veterinären, sa att vi skulle vicka på den om den ej lossa skulle vi åka dit o dra bort den, nu har den lossnat imorse men de precis när jag såg de så såg jag att den andra hörntanden ej lossnat o  framför så har de växt upp en ny.de blir flr trångt.. nu är de bara vicka men lär ringa imorn o kolla hur de blir eftersom de luktar ruttet,  det roliga är att det KOSTAR 2200 TVÅTUSENTVÅHUNDRA att dra ut en jävla tandjäkel..  gaaaah ge mig smärtstillande o pengar..




nu ska jag ut med min lillsnorpa..

just ja efter jul så är de snart dags för nya dagistiderna. istället för 09-14 så är det 08:30-11-30 som kommer gälla..

nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0