mys









i fredags kom syster hit och sov över. mattis hjälpte pirre i studion o jag tog mig ett glas vitt vin o sen sjäng jag o syster lips tills matte kom hem då kollade vi på american pie den sista. den var bläää.. hade en super trevlig kvällmed min finis syster,..








 JULpyssel hos adde o eve..

idag kom birgitta o hämtade mig o liam i västerås jätte snällt =) tog med lilltrulsann oxå..

haft en jätte mysig pyssel dag där, l på väg hem  tvärdäckade liam i bilen o nu är avalon heeeelt slut bara sover o sover..















det är total kaos i mitt huvud just nu har koncentreat mig för mkt idag o så. så nu bara snurrar de och allt känns overkligt..

ska vila lite nu så mabn kommer back on track.. ska bli mys ikväll ska ha lite te o julknäcke..




Kommentarer
Postat av: Evelina

haha elsa va också HEEELT slut hon sov å sov o sov.. :D

2009-12-07 @ 18:19:16
Postat av: eamma

våra två små satmaror =)

2009-12-07 @ 18:43:46
URL: http://cherrybombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0