jul hos sandra o andreas o alvin





dom fick varsin söt påse med godis =) vilket uppskattades




fick jätte fina julklappar liam fick en transformers o en spiderman bil till sin flexitrack bana o vi fick pressentkort på sf matte fick strumpor o jag en bok och sen fick vi en pressentpåse med champangethe o pepparkakskryddor som man kan använda i bakning o kaffe *sp'nnande* sen en chokladkaka.. =) se vart vi bjudna på en jättegod kanelpaj..


denna bok fick jag o den utspelar sig i surahammar o runt häromkring.. den vekar jätte bra =)




nu håller jag på att tvötta kisstäcke o lite kläder sen när liam somnat ska jag göra julknäcke med julskinka o lite glögg till mig o älsklingen... =) älskar verkligen julen o min fina prins är så peppad =) ska lägga fram en julklapp han får öppna imornbitti





Kommentarer
Postat av: Emma

Skaplig kopia Liam är av dig nu!:) Ser ju ut som du när du var liten, hihi! Puss

2009-12-25 @ 14:00:24
URL: http://omao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0