jag tar hem priset som tröttmössa!

liam har de bra dom har varit på partaj med mamma o kai, nyktert då =) de hade gått jättebra så sussar han sött där min lilla prins.. jag har blivit lite förkyld. o idag har jag sovit rejält,. vaknade vid åtta tiden gav liam frukost o rastade avalon sen tog mattis över sen sov jag på soffan till 11 tiden sen när mamma o dom hämtat liam så somna jag på soffan vid 4 till halv sju sen har jag dammsugit lite granna o torkat lite golv.. det är totalt värdelöst att sova bort dagarna men de är ingen annan som kan sätta sig in i denna trötthet som bara tar över min kropp o hjärna det går itne att styra..
=(


avalon verkar svara fint på ögat iaf så hoppas hopppas att de blir bra...

sitter här o dricker dr pepper. godaste ever..  yummie..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0