imorn

ska jag bli upphämtad av min svärmor vi ska ut o strosa lite o fixa lite julklappar. sen får jag skjuts upp till lasarettet o möta sandra jag ska få följa med henne o kolla om bebis vänt sig o UL.. roligt eftersom jag var med sist när hon väntade alvin o fick göra vändningsförsök.  ser fram emot morgondagen och de kommer bli såååå mysigt att få följa med sandra. =) LOVLEY..


o min fina lilla älskade pojk är så trött efter dagis så idag somnade han på golvet å jag kom in o fick som tur var liv i honom efter många om o men sen efter fem min sov han igen.. men jag kunde hålla honom vaken iaf de funkar itne att han somnar så sent som 5 då somnar han aldrig på kvällen. . han har blivit så stor och han skämtar o har glimten i ögat.  KAN INTE FATTA 4ÅR SNART... plutt =)

nähä nu ska jag ta ut challemannen sen blir de nog en till kopp citron tea =) mumms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0