time

tiden? vart tar den vägen???...


idag har liam fått vara hemma  från dagis jag har feber å han är förkyld så imorse tog jag o liam  cykeln o cykla till tunby å köpte en canvasbur till Svea sen fick liam donken å jag tog en efterlängtad latte.. LATTEMORSA haha.. sen veckohandlade vi på coop innan vi cyklade hem igen.. och nu har jag nyss vart på en skogspromenad å ringde mamam så vi har bestämt oss för att åka ut å plocka bär någon dag i veckan som kommer.. trevlans. sen håller jag på för fulla muggar i tvättstugan de är riktigt fredags göra för en mamma de.. =)


Challemannen är för jäkla go med sin filt han släpar med den överallt häromdagen hade han dragit upp den i sängen och somnat med en liten bit av den i munnen haha







lite bilder från liams gammelfarmor








män som hatar kvinnor... ouch vilken bra film.. =) bästa svenska på länge.. tummen upp för hennes hämnd ;)

 nu väntar sofflocket!..


Kommentarer
Postat av: marina

fi fan vad gööölli hund ni har..

Män som hatar kvinnor lätt bäästa svenska filmen jag sett...puissis

2009-08-22 @ 15:10:31
URL: http://m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0