Lovley

kid cudi- make her say    underbar låt... yummieyummie


börjar bli lite långtråkigt nu med två veckors feber man har inte kraft att göra något. så idag ska vi iaf gå på bio med liam. jag gillar pettson filmerna han är en mysig gubbe ihihih





chili har börjat gnälla varje natt så de är bara för matte springa ut och han är alltid lös i maggen fattar inte varför, på dagarna är de inte så. iaf så vågar jag inte bege mig ut på nätterna här. får köra en kur avmaskning å se om det är sånt som spökar..

han är en riktig kelpelle nu har han börjat att hämta kuddar åt sig oxå. så bär han ner en kudde till fotändan sen lägger han sig på den.. hur söt får man bli
















min lilla prins där var han bara 6månader. känns som en evighet sen.. du förgyller mina dagar Liam

Kommentarer
Postat av: evelina

awww sötaste lilla Liam då! så liten plutt där!

2009-08-30 @ 23:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0