Läskigt!

nu är vi hemma igen.. hursomhelst när svante körde hem oss sprang matte in på ica utanför oss och jag sa innan han gick in o kolla nu ska den där killen råna affärn. matte ba nä. då sa jag mm nu för att jag sa så kommer de säkert bli ett rån..

typ en timme senare när jag är på promenad med chili kommer de en polisbil uppkörande med blåljus i skogen på gångvägen och sen fler o fler bilar som kör runt häromkring å polishundar som söker.. tro på fan att konsum här har blivit utsatt för beväpnat rån.. gaaaah- dom fick inget men hade tagit upp kniv mot kassörskans hals å skit... fan vad läslligt när jag sa så. och de var inte liiiite poliser som åker och går runt överallt häromkring nu och söker efter personerna.. highchapparall






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0