Heartbeat

mornsingkorsning!

idag har jag o liam gjort blåbärspaj för i söndags hade jag en heldag för mig själv som jag spenderade hemma hos mokki.. vi tog en tur ut i skogen och plockade blåbär hade jättemysigt och de fanns massvis. =)

var ju hos doktorn i fredags angående medicinen som jag TYVÄR måste sluta med pga mitt hår ramlar av. det är skit tråkigt för den har verkligen hjälpt mig oerhört mycket så just nu känns det rätt tungt för de flesta andra mediciner för adhd har samma substanser fick iaf strattera utskrivet men NO WAY att jag stoppar i mig dom. läste en hel del om dom när jag kom hem från doktorn.. vi får la se vad som händer.. iaf så började jag trappa ner idag från 72 till 54mg och det har iaf gått bra än så länge =)

idag har jag o mattis lunchat ute och sen har jag umgåtts med sandra alvin o lilleman såklart vi har cyklat lekt i lekparker o vart å klappat hästar.. =) imorn förmiddag kommer nya vagen weeeiii =) min feber vägrar ge med sig och nu har jag o liam fått hosta men som tur var inte mkt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0