torsdag

idag har jag vart hos min kurator!.. sandra var så snäll att ta med sig liam hem från dagis.. så jag åkte ner på stan innan och hittade ett par vinterskor vi ska köpa åt liam man fick ett par vintervantar på köpet thats good.vart ett par viking iaf.. så ska ner och hämta ut dom imorn och sen har liams overall kommit oxå så ska hämta den oxå..

gick bra hos kuratorn idag och verkar gå framåt iaf bara hoppas att allt går vägen mamma ska följa med på mötet på tisdag när vi ska till doktorn och kanske deras avdelningschef..  vart rätt sent vi var hemma vid 5 typ sen var de bara börja laga mat och nu är de redan läggdags.. shit vad tiden runnit iväg idag... ska iaf kanske få en stödperson som ska hjälpa mig med min vardag.. det ska bli så oerhört skönt..

nattinatt!......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0