Tisdag!

älskar verkligen regnet,.... så mysigt jag tog mig en promenad imorse när vi lämnat liam var helt dygnsur rakt igenom när jag kom hem men de är så skönt att gå i regn.. =) love it! sen gick jag hem och plockade lite och tvättade lite av min jättehög.. sen kom posten och då vart min dag förstörd.. fan vad doktor D förstör.. fan hon fattar nog inte hon sitte och ska läsa av min journal och skriva ut sjukskrivan de tgar henne ca 5 minuter och inte ens de gör hon rätt om hon visste vilken kaos hon skapar i mitt liv.. fyfan.... så pga att hon skrivit att jag ej fullfölljt min adhd utredning pga uteblivna besök och ej fullföljda hemuppgifter så blir jag kanske utan pengar.. haha bara det att min adhd utredning var klar för 3 månader sedan och jag har gjort allt som jag blivit tillsagd att göra... 
 

iaf så vart vi bjudna på mellis hos sandra efter dagis så vi var där ett tag innan vi gick hem och gjorde mat.. annars har jag klarat denna dag någorlunda..


dags att lägga lilleman... Nattinatt!!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

skoj att du bloggar igen! Fan vilken CP doktor hörru!! :(

2008-10-21 @ 21:13:56
Postat av: Evelina

skoj att du bloggar igen! Fan vilken CP doktor hörru!! :(

2008-10-21 @ 21:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0