helghelghelg!

imorse tog jag en skogspromenad hehe så pass mkt skogspromenad de går att få sig här iaf.. hehe sen gick jag hem och mös lite innan vi åt frukost och drog ner på stan.. skorna vi skulle köpa åt liam var iaf på tok för stora.. sjukt hur de kan skilja på storlekar från sko till sko.. så vi ska hitta på nå andra sen fanns bara 25or kvar av den.. sen käkade vi på spacy ocg jag hittade ett par byxor oxå sen åkte jag hem å hämta cykeln åkte å hämta liam sen cykla vi till coop och köpte hans overall som dom var så snälla och köra upp från avesta..  så jävla najsigt att en billig overall fick bäst i test i år... =) göttans.. sen har vi lagt lite pussel nu å liam har käkat mat.. ska väl tvätta pöjchen snart tänkte jag..      jag har världens sötaste päron som har hjälpt mig att betala av mina skuldrr på två månader.. sen fick jag en slant av papi nu så jag kunde köpa skor eller nått..

så imorn ska jag ta en extra vända på stan och kika.. förresten hade dom ett par adidasvinterkängor på stadium nu för 400kr dom är fula men haha det är alla vinterskor nästan alla iaf.. kan vara skönt att ha en låg höst/vinter sko oxå inte bara höga..

geee mig en ny kaffebryggare emma is without one..  buhuhuuhuuuuuu....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0