zzzZZZzzz

Koffein give me some.. sitter här å halvsover liam sitter i badet så lär ju hålla mig vaken.. hehe matte ska hämta honom snart vill slippa läggandet för en kväll så ska passa på att fixa lite stuff medans han lägger honom..  idag har de vart full rulle stan när vi vakna med sandra mattte å liam offcourse.. köpte lite kläder åt liam:
 ulltröja å ullstrumpor å ett par jeans å sen ett par gråa manchester lite baggy med muddar gillar inte raka byxor.. ujäck!..  sen åt dom lunch på mc D som matte hade lovat liam..skit mat åt en cheesburgare å de är de enda jag ätit idag och de känns nu så har precis ätit ett glas yogurt... sen åkte vi hem liam somna utanför här så bar upp honom så han fick sova i 40min sen gick vi å mötte sandra å alvin vid dagis å vandra vidare till öppna förskolan. undrar när man var där sist.. typ ett år eller nått.. gjorde tre små pressenter åt mamma haha men liam ville väl inte lika mkt som jag så han lekte mest med andra.. jag ääääällskar sånt ju skulle kunna gå dig ensam för att få pyssla haha...


TRÖK PÖK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0