Najs dag!

imorse var jag på möte på dagis de gick bra så nu får vi vänta å se om de blir någon skillnad... sen gick vi hem så kom de en snubbe å köpte mammas träningcykel.. fick hälften av pengarna för jag sålde den.. thank you guys.. :P  sen vilade vi ett litet tag jag låg å läste breve liam sen nör han vakna så gick vi ut en stund i snön.. så jäkla mysigt..  =) så hämtade jag ut granen och hans kläder han fick dom idag istället.. granen var mini men jag orkar inte skicka tillbaks...  sen har vi hälsat på gabbi å matheo en stund oxå... å vilken hosta liam har stackars liten...

imorn ska vi gå till öppna om han inte blir jätte dålig tills dess... hope not!...


morsningkorsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0