inställt!

idag är liam hemma han hostar så mkt så han sover dåligt på nätterna... sen imorse hade jag röstmedelande på mobilen att min tid idag var inställd.. synd jag behöver alla tider jag kan få men sånt händer å fötter.... ska nog ta och gå på en långpromenad sen när liam sovit lunch... bara de är uppehåll då vi ej kan ha regnskyddet på vår trasiga vagn...
de finns inge bättre än att promenixa i sånt här väder I JUST LOVE IT!...



på torsdag ska jag hämta ut min svaaaarta julgran hehe.... de ska bli så mysigt att klä granen och julpynta  jag drömde om julgranskulor i natt haha... meningsfulla drömmar..

nu ska jag dra ut med en kaffeköpp å ta lite "frisk" luft...


Grattis sandra till jobbet.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0