Diagnos!

Ja Adhd de visste jag ju men nu har jag även fått emotionell instabil  personlighetsstörning med andra ord borderline.... nu vet jag inte till vilken grad detta stämmer men... har iaf höjt doseringen på concertan i onsdags å de funkar sådär medans jag är med någon men direkt jag blir ensam kommer alla onda tankar i en rusande fart och jag mår sååå illa spydde imorse men jag vet ju att de kommer gå över om några dagar när kroppen vänt sig.. jag märker iaf att jag inte blir lika stressad i situationer där man ska organisera å ta sig iväg på saker å de är så jävla skönt... jag hoppas verkligen att de kommer funka bra för mig när jag fått höja dosen ännu ett snäpp.. förmodligen ska jag få de högsta... 


jaha nog snackat om sorligheter.... imorse fick jag ny kyl å frys.. de var välkommet alltid fräscht med nytt.. sen efter de vart jag bjuden på lunch av matte vart pizza som jag vart sugen på i flera veckor... sen åkte jag hem till sandra å tjyva kaffe innan vi hämtade kidsen.. liam vill ALLTID gå till syster efter dagis.. haha inte mig emot... så vi var där ett tag men jag mådde för illa så smet hem å tvätta lite kläder å gjorde middag åt liam.. får se om sandra kommer över sen å umgås lite blir kanske en film eller så... 

See you later alligator!...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0