sweet

image113


hellohello i morse skulle liam iväg till dagis en timme innan vi skulle gå.. helt okej att han könner så där dagis nu ju.. haha.. när jag skulle gå så brydde han sig inte ett jota.. lillplutten.. =)  sen gik jag till ica å köpa breakfeast.. sen kom eve å hämta mig så åkte vi vidare till stallet.. när jag var  klar där åkte jag ner och mötte matte på stan så käka vi på choisegarden... yummie.. sen efter de drog jag till stadium å testa ridbraxer.. sen hem till sandra var tvungen at tlåna toa hann inte ändå hem de skiljer ju ändå ett hus.. haha sen förlde hon å alvin med å hämta liam å sen drog vihem till oss.. mamma å becka kom aldrig ås jag vänta i onödan å liam som vart så glad att dom skulle komma.. suck.....

har tömt skåpen IGEN haha så nu mste jag iväg och köpa plastlådor med lock så jag kan bära ner liams urväxta kläder och ALLA våra väskor som bara tar plats... hehe och en fodertunna till capones mat lär jag oxå kirra.. 

ska iaf iväg till öppna med sandra en sväng imorn sen sk jag hem och städa... strikta order frn matte som typ bråkar skallen av en haha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0