softish dag

skönt väder skön dag.. efter jag å liam tagit våran berömde dags sömn gjorde jag pannisar åt honom å pita med kyckling å sallad i sen sickade sabdra mess så vi gick dit å hälsade på en sväng.. sen så gick vi hem å gjorde middag.. lax i ugn med röra skit smaskigt tack sandra för receptet.. =) matte lägger liam nu ocgh jag ska väl ut med capone så vi kan slappa lite tillsammans sen,.. matte försöker få med mig på att spela spel vi fårla se.-. hehhee......


give me a cider and some shrimp... fatta gott mmm mutcho

sitter å småglor på de där sångprogrammet på ettab,, rätt skojit ibland.. mindre kul idag men haha.. :P böt till american funniest home video istället. mkt mkt bättre,,

liam har en tuff period nu de märks på honom han testar oss till hundra och agerar utåt som aldrig förr.. bara ge honom den tid han behöver lillplutten..

trevlig helg kramkram

Kommentarer
Postat av: Emma

hoppas du får en bra fredag

2008-03-07 @ 20:44:15
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0